Kategorie
Tipy i wskazówki

Sukces z EasyInterview

Z powodu zmian organizacyjnych Joanna, Senior Copywriter była zmuszona do szybkiego działania i poszukiwań nowego miejsca pracy. Minął już jakiś czas, odkąd po razy ostatni odbyła rozmowę kwalifikacyjną, miała sporo pytań, na które szukała odpowiedzi. Od wydawałoby się prostych „Jak ubrać się na rozmowę?” po takie generujące więcej stresu, co odpowiedzieć, gdy padnie pytanie „Dlaczego chcesz odejść od obecnego pracodawcy?”. Zgłosiła się do EasyInterview aby rozwiać wszelkie wątpliwości i przygotować się jak najlepiej. 

W pierwszym kroku zrobiłyśmy korektę CV – skróciłyśmy dokument i uwzględniłyśmy kluczowe aspekty spójne z wybranym prze Joannę ogłoszeniem. Profesjonalne CV Joanna wysłała i po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi z działu rekrutacji, przystąpiłyśmy do dalszych przygotowań. Symulacja rozmowy kwalifikacyjnej była skuteczna, Joanna czuła się zdecydowanie pewniej idąc na spotkanie. Na rozmowie trwającej ponad godzinę otrzymała wiele złożonych pytań od rekrutera. Dzięki naszym poradom i symulacji rozmowy kwalifikacyjnej była dobrze przygotowana, co przełożyło się również na jej spokój podczas spotkania. Zmotywowana pozytywnym wydźwiękiem, przeszła przez więcej procesów rekrutacyjnych i otrzymała satysfakcjonującą ofertę pracy od dwóch pracodawców. 

Zakres usług EasyInterview obejmował: rozmowę motywacyjną, korektę CV pod kątem konkretnego ogłoszenia, symulację rozmowy kwalifikacyjnej dostosowanej do branży klientki i konsultacje dla Joanny w razie pytań czy wątpliwości podczas całego okresu poszukiwania pracy, który trwał 2 miesiące. Koszt takiego pakietu w EasyInterview to 1500 zł.